onsdag 25 juli 2007

Så slut!

Jag har i två dagar varit nere hos Marita och gått igenom L:s saker. Eller rättare sagt... en del av alla saker. Det är sanslöst med grejor! :-O Vi sålde saker för 11.500 kr igår genom att ringa folk och be dom komma och titta + att prata och ta saker över telefon direkt. Det syntes inte ens att saker hade försvunnit! När klockan böärjade närma sig midnatt så var jag så färdig att jag var tvungen att åka hem. Men jag vet att Marita håller på en del idag också. Tja, fast i och för sig... Det gör jag med. Jag rensar i hennes spillbitar för att kunna göra någon form av paket av det.

Marita och jag kommer att starta någon blogg eller nått + att lägga ut en del av sakerna på Tradera. Bara vi får någon mer struktur på vad allt är och vad det ska kosta så jag kan börja ta en del av bilderna.
ALLA pengar går tillbaks till familjen! Jag hoppas ni vill vara med och hjälpa oss så dom kan få tillbaka en bråkdel av vad L har lagt ut för det hela. Jag återkommer med länkar senare.

Idag är jag som sagt var hemma och rensar med lillskiten som hjälpreda. Per fick ta ledigt. Han har haft F så mycket nu så... Jag vet hur jäkla trött i huvudet man kan bli av hans eviga babblande. :-) Imorgon ska jag hem till Sollan och pyssla och snacka skit. Jag hoppas pyssel lusten som Maria lyckades få igång kommer tillbaka snart...

4 kommentarer:

Miapuh sa...

Hej stumpan!
Säg till om jag kan hjälpa er, papper behöver jag iaf o brads o allt möjligt...

Tack för din rara kommentar, de var bakelsepapper :) visst var de en käck ide.
Ses snart väl? ta hand om dig
kramis kramis kramis
Grabbarna hälsar

Anonym sa...

Ni gör ett enormt arbete, jag är imponerad av det ni gör. Hjälper de som finns kvar...
*kram*

Anonym sa...

Jättefint det ni gör för familjen! *kram*

Anonym sa...

Wow... Ni är sååå bra.. Vilket jobb ni gör.. Glöm inte bort att pusta ut och må gott emellan varven även om ni vill få ner högarna..