fredag 15 juni 2007

Ett kort färdigt

Eller ja... Det var ju nästan färdigt från början . Det skulle liksom bara fixas till när det sen skulle till någon.
Å nu ska det till någon! :-D

Så här såg det ut från början.


Å så här ser den ut färdig.

Har även använt en del av spillbitarna på insidan också. Där har jag sen satt en swirl stämpel i silver och skrivet en personlig hälsning. Jag tycker det är kul att göra lite med insidan också. Gärna att följa upp på något sätt från det som är på framsidan.

Ikväll ska Per ut på restuarang med sina jobbarkompisar. Vi får väl se vad lillskiten och jag ska hitta på för mysigt. Imorgon ska jag jobba och dom ska iväg på 60 års partaj.

Nehej gott folk. Dags att göra sig i ordning för begravningen så slipper jag jäkta när jag ska upp till Upplands Väsby.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev ju tjusigt!
Ha det så gott det går på begravningen.

Miapuh sa...

Tjoho!
skall dit mer blommor eller blad på kattkortet men då jag inte bestämt vem som skall ha det än så har jag inte gjort klart det helt :D

Läget med dig? Händer något skoj?
Har fått hem så många fina brads :D
kramis Mia

Anonym sa...

Vilket fint spillbitskort!! Härliga färger å enkelt å snyggt upplägg! =)
Kram Petra

Sollan sa...

Som jag sa tidigare: Snyggt! Hoppas du har en trevlig kväll med lillskrutten.
KRAAM

Monika sa...

Vad fint! Jag gillar verkligen färgerna!

Anonym sa...

Tusen tack för gullig kommentar i min blogg!!! Så härligt och stilrent kort du gjort...Ååå blått är ju absolut inte fel *s*
Glad sommar!
/Maria