lördag 5 maj 2007

Utmanad

Hoppsan! Här har man blivit utmanad av Fanny . Det är hon som också har den här bloggen med sina fina scrapalster.

Tre saker jag inte förstår:
- Missunsamhet
- Matematik! När jag lever mitt nästa liv ska jag bli matteprofessor.
- Vart alla mina gråa hårstrån har kommit ifrån. :-P

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid::
- En överbelamrad skanner
- A kassekortet för dom senaste 14 dagarna.
- Några gamla kort som jag ska skanna

Tre saker jag gör just nu:
- Försöker egentligen bara komma igenom dagen.
- Lyssnar när Per och Fredrik har "cykelverkstad" i matrummet
- Funderar på om det är dags att gå och fixa i ordning middagen.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Ha ett hus, helst på Gotland
- Se mer av världen
- Se mitt barn växa upp till en stark och säker ung man.

- Tre saker jag kan göra:
- Är en jäkel på att skratta högt! :-D Det vet ni som hört mig!
- Jag är bra på att "ta" folk. Har väl lärt mig det under alla år jag har haft kundkontakter.
- Är en hejare på fyrsiffriga koder. Yrkesskada....

Tre saker jag inte kan:
- Excel! Lika omöjligt som matten.
- Köra motorcykel.
- Symaskiner är ett rött skynke för mig sen syslöjdens dagar i skolan

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Nej ser du här går jag bet!
Jag är sån stor allätare av musik så det kan jag inte råda i.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Att få en bättre självbild.
- Kunna något språk flytande
- Sjukgymnasten säger magdans. För jag kan tydligen det redan. :-o Själv tycker jag flamenco ser spännande ut.

Tre favoriträtter:
- Mammas goda kyckling. Mumsfilibaba
- Mina vitlöksmakaroner
- En köttbit med en god sallad till är aldrig fel

Tre personer jag kastar handsken på:
- Karin
- Sollan
- Marita

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag klar med utmaningen :)

Rebecca sa...

Tack för inlägget på min blogg. Du har rätt, det är verkligen viktigast att ha trevligt under dessa träffar, ger sådan boost. Ser att du också började blogga i april, fyndigt namn på bloggen din.

Lotta sa...

Kul läsning!
Kan verkligen rekomendera magdans - det är kanonskojigt.

Kram L8