torsdag 31 maj 2007

Jaha...

Det var det det!
Inget fel på höften på röntgen. Det sitter i mjukdelarna. Fortsatt sjukgymmastik. Jag funderar på om jag kan hitta någon som är bra här i Södertälje istället för att pendla upp till Sthlm flera gånger per vecka. Skulle verkligen vilja hitta någon som är bra på att lyssna och kan det här med både fibromyalgi och nervskador. För jag tycker det är kul med stabträningen och jag gillar även styrketräningen. Dessutom behövs det över lag för tjockisen Laila!
I vilket fall som helst så är det slut nu på Smärtmottagningen. Det är så skönt att ha dom att komma tillbaks till om det skulle behövas. Är det nått mer nu så får jag kontakta VC. Fast det är ju inte alltid så himla kul det heller, men, men... Jag tror jag är inne på min 5:e läkare där nu på ca 1½ år.
Ja, ja... Har jag nu gått med nervvärken i knät i 10 år så... Så kan jag väl klara fibron också hoppas jag. Fick ett par nya värktabletter att testa och se om dom biter på mig. Jag är ju av den där konstiga varianten att det inte är mycket som funkar för mig tyvärr. :-\

Efter smärtmottagningen så var jag iväg till tjejerna på Skapa. Tänk att jag blir alltid lika glad när jag kommer in där! :-D Det är en liten energikick. Dels är dom så gulliga och man får babbla av sig en stund. Sen så finns det ju så mycket fint att titta på. Genast går inspirationen igång. Jag ringde mamma och fråga om jag skulle göra en kokbok från oss till min moster i födelsedakspresent. Hade en skitsnygg idé i huvudet. Men det tyckte inte mamsen...
Jag ska jobba på Skapa den 9/6. Mellan den 7-9/6 har dom 2-års jubileum. Petra frågade om jag skulle ha lust att hitta på nått med shapecuttern från Fiskars då. Nu ska jag bara komma på nått bra projekt att göra. Det ska passa för en workshop. Några förslag?

Ev. ska jag till Marita i helgen och pyssla lite. Har lite kort som behöver göras. Men å andra sidan har jag varit väldigt sugen på att scrappa också. Jag har ju inte gjort det på jätte länge. Men vi får se vad det blir av det hela.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har så många kortbeställningar att göra så jag behöver inspiration minsann. Och du kan få lite inspiration av mig. Scrappa... klart vi hinner med det :)