torsdag 3 maj 2007

Dagen idag...

... är vacker! Klarblå himmel och lite lagom kyligt i luften. Det lockade mig till en liten promenix när jag hade lämnat Fredrik på dagis. Kändes skönt att få igång min trötta värkande kropp. Inte för att den vart så mycket följsammare... :-\ Knät ville inte som jag ville! Men det var skönt i alla fall. När jag sen kommer hem så är det ett meddelande på mobilen som talar om att min sjukgymnast är sjuk. Det var i och för sig synd. För jag skulle behöva en genomkörare och akupunktur i höften sen. Nu hade inte hon någon ny tid förens den 23.

Å vips så hade man lite mer ledig tid än man trodde. Fast jag behöver både diska, dammsuga och tvätta lite. I em sen är det näst sista gången i terapin.
Vad jag inte talat om för er att jag har varit en modig kvinna! Ja för att vara mig i alla fall... ;-) Jag har skickat in om att delta i ett designteam. Jag är glad att jag i alla fall deltog. Men igår kom det att dom inte behöver mig. Å det kan jag förstå! Jag tror jag skapar lite för "enkelt". Det är ju lite på modet nu med krussidullit. Jag skulle försöka mer sånt ibland, men tycker inte jag får till det. Det här kortet är nog det mest "krussidulliga" som jag har skapat. Å jag gillar det skarpt! Tack Sollan för inspirationen du gav mig! *skickar en kram*
Funderar på att göra ett kort efter den här skissen (skissutmaning nr 2). Tyckte om den. Det kanske man också skulle roa sig med idag. Å andra sidan har jag några kort som ligger på beställning som jag måste få gjorda.
Nehej... Nu tar jag tag i dammsugningen så jag startar dagen någon gång.
Å snälla ni... Skicka lite roliga matrecept till mig. Jag är så himla less på att laga mat just nu och tycker jag bara lagar samma samma hela tiden. BLÄ!

5 kommentarer:

Maria sa...

Åh men titta du har ju en blogg!!! :D Det hade jag totalt missat. Ska bokmärkas och återkommas till. :) För övrigt kan jag skvallra om att du var sååå nära att komma med i DT:et, du snubblade på mållinjen i princip.

Laila sa...

Nä men det var kul att höra! Det stärker i alla fall självförtoendet. På´tt igen, Laila!!! :-D

Sollan sa...

Jamen gu´vad roligt att det var så nära!! Grattis till det!!!
KRAMEN!!

Monika sa...

Men vad kul att hitta hit. En scrappare, jämnårig nästan och från samma stad dessutom... Nätet är bra litet egentligen ;)

Anonym sa...

Jättefint kort Laila! Vilken miss de gjorde som inte erbjöd dig DT-jobbet! :) Du gör jättefina saker. Men som sagt... de kanske sökte någon annan stil. Vi måste se till att träffas snart. Innan jag verkligen glömmer bort hur du ser ut :))