onsdag 23 maj 2007

Baaahhhh *morrar*

Idag kommer inte vare sig skannern och Photoshop överens med mig! :-( Det är en sån här dag när det känns som i och för sig ingenting kommer överens med mig!
Jag var på sjukgymnastik. Då ville inte knät och höften komma överens med mig. Sen ville inte balansbollen heller göra det. Efter det ville inte ens akupunkturnålarna heller funka! AAAAAHHHH. En sån där blaha dag som man kan både ha och mista utan att ens rycka på axlarna.


Imorgon hoppas jag att det känns bättre igen. Jag behöver sätta mig och förbereda några kort inför demon på fredag. Å då kan man ju hoppas att världen kan vara på min sida.

Här kommer några kort från Karins och min dejt. Dessutom några andra alster också.


Nu kommer tre kort som inte är helt färdiga. Jag har lite kvar att göra på dom innan jag är nöjd.



8 kommentarer:

Anonym sa...

och vem sa att tjat inte lönar sig...*fniss*
Kul att se,
kram !

Karabara sa...

Tjaba gumsegumman!

Men är detta alla kort??
Hann du inte göra fler?!
*skratt*

De är jätte fina. Du kanske skulle kunna... vad heter det nu?!... doodla, eller vad 17 det heter, på cirkelkortet?!

KramKarin

fanny sa...

Åååå det där understa med igelkotten, cirkeln och blommorna.... *dreglar* skiiitläckert!

netha sa...

Oj va mycket fint Du gjort, pysselstunder tillsammans är ju riktigt roliga.
Kramis

louisevbg sa...

Här fanns mycket fint att kika på. Kramiz

Anonym sa...

Hoppas verkligen det känns bättre idag! Fina kort du fått till!

Sollan sa...

Ja, tekniska apparater är totalt opålitliga. Skitsnygga kort!!
KRAAAM

Ewonne sa...

Vilka jättesöta kort du gör!!!!