fredag 27 april 2007

Fredag

Meducinen tagen, frukosten äten, tvättmaskinen på, dagens middag uttänkt och handlat inför Fredriks och mitt äventyr idag. Ibland kan hon så man blir alldeles häpen alltså. ;-)

Per frågade mig i morse vad jag ville göra i helgen. Ha det bra utan tjat, gnat och irritation, tack. Sen är jag jätte nöjd. Kom sen på att han var nog ute och fiskade efter Sthlm. Han var uppe med Fredrik förra lördagen när jag jobbade. Men dom båda herrarna hade tydligen lite olika åsikter om vad man skulle se och göra... Kanske det blir en vända dit så Per äntligen får kolla i den där kamera affären han så länge pratat om. Själv kan jag ta Fredrik gå till Hötorget. Där brukar han och jag ha kul när vi går mellan fruktstånden. Det brukar alltid sluta med att han har charmat till sig en och annan frukt. :-) Sen kan ju han och jag ta en glutt in på Panduro. Han är ju lika pysselglad som jag är. Visst är det bra när man indoktrinerat sitt barn redan från start?

Nu ska jag gå och se om jag får ihop nått av Pers utmaing. Kan ju vara kul om jag kan visa upp nått alster här lite senare, eller hur. Det är nu det är meningen att ni ska resa er upp unisont, göra vågen och skrika JA LAILA, DET VILL VI!

3 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Hej vännen!
Hoppas att du får en någorlunda "tyst" helg ;-) Själv åker jag till en fullsmäckad helg i Helsingborg, tur jag är ledig 2 dagar efter det så jag får vila lite *s* Sen jobbar jag en dag och sen bär det av till Prag på konferensresa...

Ojojoj... Puh!! Känner mig allt lite stressad, fast det är mkt skoj att göra ;)
KRAM

Anonym sa...

Ja, vi får se hur det blir i helgen.
Du har så rätt. En vända till butiken inne i stan skulle vara jätteskönt. Å andra sidan tar jag gärna en sväng ut i det fina vädret med er och kameran i släptåg också.
Hoppas också det kan bli en riktigt lugn och skön helg. Känns som att det var ett tag sen man bara fick ta igen sig lite och ladda batterierna. Kan vi nog alla behöva.

Skönt också att se att du tar tag i utmaningen. Jag har ju fler på lager...*s*

Sk bli spännande sen att se vad du har hittat på för härligt god middag sen också. Känner du pressen nu. ;-)*s*

Pussar
///Per

fanny sa...

Hej! Nu har jag äntligen hittat hit. Har länkat dig från min blogg också.. .:-D