torsdag 26 april 2007

Skapat ett kort


Jag har kommit med med ett alster på den utmaningen som jag skrev om i förrgår. Så många fina kort folk har gjort! :-)
Mitt bidrag var det här kortet som jag visar idag. Det som tyvärr inte syns på bilden är att kanten är chalkad runt katterna och sen embossad. Så den blänker jätte fint i verkligheten. Dessutom blev skanningen väldans sne...
Jag behöver öva mer på photoshop i största allmänhet märker jag. Vi har ju hur mycket foton som helst här som borde tas om hand. Digitalkameran som vi köpte förra sommaren har ju fått jobba en del. Men man ska ju inte glömma bort alla pappersbilder som finns! Jag vet faktiskt inte hur många påsar som ligger i ett skåp med bilder på vår numera stora fotomodell... Sen har ju Per bilder på andra modeller... Men dom tänker nog inte jag befatta mig med! ASG Har själv varit lite sugen på att plåta andra människor än Fredrik. Men det blir liksom aldrig av. Jag tog några bilder på Karin när hon var nere i labbet, men jag kom av mig totalt. Hjärnsläpp på poser coh sånt. Jag har lagt av mig!
Ska straxt göra mig i ordning för dagens bravader. Plocka ihop grejs som ska med på terpin och sen drar jag mot Skapa Hobby en liten stund. Jag lovar dig Per att inte köpa för mycket papper. Men dom kanske har nått annat fint där? *ler så där oskyldigt som bara jag kan*
Ha det så gott alla människor där ute. Å tack alla ni för glada hurrarop här på bloggen och över mejlen

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Nu har jag tittat på din Blogg.
Det var trevligt.
Fina kort.
Skulle du inte ha några kort hos oss?
Fredrik har blivit så stor.
Hälsa hare bra
Kram Titti